tävlat i nkf i dag:P

tjoo<33

dagen börjad med att jag vaknade halv 7 då min katt ville ha mat:S haha han kan ju inte äta den gammla maten om han är så hungrig:P ne men sen så chillade jag tills mamma vaknade och då blev dt att kä på sig och sedan blev dt att åka till stallet och borsta lite på Chicco hon sov undan täcke i natt men ändå inte smudsig:D och sen så gick jag ut med grabbarna och sedan lastade vi chicco och åkte till hööks där köpte vi ett regn täcke till Maxen. sen så åkte vi till avantiga fridid och kollade lite på västar men dom hade bara svarta och jag vill ha en blå isf och så frågade vi om mitt vinnst täcke som dom inte har skickat men dom skulle göra dt så fort dom kunde:D sen så ringde vi till tävlingen och frågae hur långt dom hade kommit och dom skulle börja med klass 3 som jag skulle rida så vi åkte till tävligen och där gick jag först banan och dt var den konstigase bana jag har gått och ridigt haha dt var åt alla håll och så men så stängde dom banan så jag han inte gå omhoppningen hehe.. men sen så kollade jag på några så jag viste ungefär hur jag skulle rida. sen blev dt broda och fixa henne. sen blev dt att rida fram och hon var lite ja vad ska man kalla henne lite galen kanse man kan säga för hon bryde sig mest om vad alla andra gjorde men hon var jätte fin över hindrena iaf:D sen så blev dt in på banan för jag startade som nr 2. ine på banan var hon lite så där "men gud va trågit!!" så hoon var lite sur ine på banan men när vi kom till omhoppningen blev dt fart på henne och dt gick jätte bra fasst jag visste inte hur jag skulle rida men skit samma vi rider lite inan för där och där hehe och vi vann!! visst att dt bara var L:C men jag är så glad för jag har bara två vinnster inan!:D och jag fick ett vinnst täcke!! så fin hon blev i dt i det! :D sen så fick hon hoppa in i transporten och lungna ner sig med massa betfor hehe hon älskar ju betfor:P sen så gick jag banan och dena bana känndes lite bättre fasst nu hade dom slängt in grenar som bommar på andra omhoppnings hindret och hon gillar ju inte naturen:P men på fram ridning var hon jätte busig och tyckte dt var skit kul:D sen ine på banan var hon jätte fin lite trött i bena men anars jätte bra galop och bra tryck och fina språng men kombnationen var ju så jävla kort så jag fick hålla som en jävla galning så att hon inte skulle hoppas så stort in och dt gick jätte bra!! och omhoppninge gick skit bra!! och vi var 3sek snabbare än 2.an så ja vi vann!! fan va duktig hon var jaja jag vet dt var lokal men vem fan bryr sig dt var ju första gången jag får två nollor på samma dag och första gången jag fick två vinnster på samma dag så taggar som en galning till brokind!

och nu var dt ju så här att jag red lokal bara för att känna på svängarna som jag tänker ta på L:An i eken nästa månad:) jaja jag vet att en del tror att jag tävlade lokal för att få roseter och dt är sant för jag hade ju bara 24 inan och två vinnster inan haha har man bästa ponnyn?? ja dt har man!!<3333 älskar dig så jävla mkt Karpaccio!!



Film: Kamran krånglade när jag skulle rida L:Cn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0