tjenare:D

hej på er!

jag hare skita bra här i soffan med min fin dartor:P igår blev dt så att min syrra va och tävlade och hon fick med sig två blåa:P va duktig bebisen är!<33 fasst han är ju ingen bebis längre för dt är max som är bebis nu:P linisen la på sadeln och red honom i dag och han bryde sig inte!!!:D han som var så farlig....... och jag hoppade upp på chicco i hagen och hade bara ett grimskaft att hålla i:P och så hoppade jag 90cm haha dt gick ganska fort... och vad då svänga sa chicco hehe men dt gick supper bra:P sen fick dt bli en sväng i skogen barbacka och hon var pigg och glad som varligt hon är ju en solstråle!! i lördags var jag på rix fm och dt var såklart skita kul!! men då var lovet över då känns gansa bra endå känner mig så ävla lat så det ska bli kul med skola igen. på lördag blire att tävla lokalt...hehehe och så kom jag på att gammleby var samma dag men jaja dom andra åker ditt och jag åker till min älskae gräsbana! hehe men dt ska bli kul och så ska jag hämta ut min nya västa som jag vann i rrk:P tror dt blir en blå fasst min är ju för stor men jaja:P sen två veckor efter dt blire brokind L:B och L:A dt ska bli kul så hoppas jag på att dt blir en nolla på L:A så att man kan starta msv b med sötnosen nästa år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0