tjoo<33

igår kom emma men trode hon skulle ha med sig hästen men dt hade hon inte men hon fick rida Fia lite haha och alla blir ju så kära i henne:P<33
och jag och chicco hoppade lite och dt gick jätte bra men hoppade inte så högt men dt var ju menigen att chicco bara skulle få skutta lite:p<33

film på en bana som jag hoppade:P den är typ 105-120<33


något jag hatar med youtube är att bilden trycks i hopp så att chicco ser assa tjock ut och hindrena ser assa smalla ut:# dårligt

idag blev dt ner till stan och va med älskade Elin och dt va assa skoj som alltid!!<33 älskar dig gumman<33 blev att chilla på stan:P
sen blev dt stallet med söta syrran!<3 först la vi på sadeln på max i runden och dt gick bra så han fick följa med ut en sväng i skogen jag red molle och lina red doddi och lina fick ta med max och han bryde sig inget om att sadeln va med på ryggen så duktig han är puss på dig gubben!<33 sen blev dt en galop tur med chicco och fia haha dom är så lika! båda har svårt att skritta fasst dom har blivit så duktiga för dom skrittade hela vägen hem!!<33 Jag älskar min ponny hon är så jävla underbar!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0