You make me feel love

Tjoo<33

 idag blev dt först en sväng ner till körskolan och plugga gick jätte bra inan dt väntade jag på elin men hon kom inte och inte hörde hon av sig:( men jaja dt gör inget vi kan ju va en anan dag:P men dt gick jätte bra med pluggandet:P sen messade pappa att jag skulle komma hem för maten var klar så jag åkte hem och åt mat;P sen blev dt stallet! fy hatar vad jag hatar vädret men tur så blev dt lite bätre väder när chicco och jag var ute en sväng i skogen:P Chicco var pigg som varligt men lung för att vara henne och gramanen hände med ut och dt funkade jätte bra <33 fin ponny!<3 Sen blev dt fixa i stallet och gosa med tussan:P gosig katt:P<33 och nu ska jag äta och bara ta dt lungt snart är ju lovet slut fan då börjar man 9.an...:/ 

min fin katt älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0