you're my princess

I dag blev dt så att folk ringde och sa att min söta pony och hennes tjejor hade rymt;P men dom har la bråkat och då går ju chicco ut och surara men som tur va så hade några hittat dom och stog och hållde i dom:P Den som hållde i chicco sa att hon hade kommit fram så hon var lätt fångad haha men hon är ju sån har typ alldrig behövt jaga henne fasst hon har rymt massa med gånger typ från stallet för hon öppnar box dörren;P bus ponny men allt gick bra och vi gick tillbaka med dom och hingen var skaddad lr streesad så allt var lungt:P men så tåg jag in sötnosen och red en sväng ute i skogen och garamanen hände med ut i dag:P så chicco hade en jätte fin galop med låg form så mysigt att kuna rida henne så lungn men sen när man tar bort gramanen blir hon så spänd och har huvudet rakt upp och håller på men i hoppning går hon inte så:P jaja den jätte mysig skogs sväng<333 sen blev dt hem och äta och sen vid 4 åkte vi upp igen för syrran skulle hjälpa några med nh vilket gick jätte bra hon vissade först hur man gör i runden med max sen hjälpte hon dom med deras 19 åriga fjording:D jag red min älskade fia som jag har saknat red till fältet och galoperade lite och hon var jätte fin<33 sen små skuttade jag henne lite hemma för har ju inte hoppat med henne på jätte långe men dt gick jätte bra<33 men måste säga att hon är fin att kolla på men att rida är mycket svårare än man tror men älskar våran fina KWPN:P i morgon blire barar jag hemma syrran börjar skolan och mamma och pappa jobbar:P får se va jag hittar på hoppas dt blir en sväng ner på stan:P<33


Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

SV: Skriv din mejl så skickar jag :)

2011-08-15 @ 12:11:53
URL: http://ztreliin.blogg.se/
Postat av: erica&tilda

fin blogg! bloglovin byte? :D

2011-08-15 @ 16:13:05
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/
Postat av: erica&tilda

Sv: vad menar du? :) inte bildlänk men vanligt länk?

hehe, förstog inte riktigt ;)

2011-08-15 @ 17:20:58
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0