heeejxDDD

tjooo<33

dt va länge senxD jaha snön har ju iaf kommit:DD såå fint o sen får man allt på sig...-.- jävla killar! ärligt killar han ju inte låta bli snön!! jävla barnungar;P fast har dom kul får dom la hålla på men dom ska ju inte tro att vi blir så glada;) jaha skolan går på fick g på svenska provet:DD kunde varit bätre.. men jaja får va glad för g o så fick jag vg på matten:DD jaha engelska prov i morron bara att inse att jag kommer få ig!!;/ men iaf idag har jag varit i cp skolan med fina vänner lucia träning såå kul not!;)sen va dt en stund på stan sen hem o vidare till stallet o red min fina polle<33 sen hem o äta o nu ska jag kolla på film o sen blire att sova så godnatt sötisar<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0