Älskar allt;P

tjo älsklingar

i dag blev dt först stallet och rida en söt smudsgris  hon var jätte snäll i skogen men när jag kom tillbacka till stallet så släppte jag sydbuglarna och så faller is ner från taket så hon kasstade sig trorde jag skulle rammla av  men satt kvar men sen ville hon ju inte gå in i stallet men hon litar på mig så hon gick in sen så åkte vi hem och har ätigt nu  rider clear round i morgon blir samma höjd som jag brukar tävla på 1m & 1,10m känns bra hon var ju så fin föra träningen i kväll ska jag borsta smudsgrisen får se om hon blir lite renare iafmåste hon vara vit är trött på vita hästar redan men hon är ju grymt härlig annars älskar min lilla smudsgris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0