älskar vädret<33

hahah!!! hej söta strumporXD

i dag har jag varit i stallet och fixat nytt spån i boxarna så fin dt blev sen red jag karpaccio ihop med syrran och vi red två varv på trav slingan karpaccio var lite för pigg men jätte duktig hahaha jag fick typ inte stopp på henne inan korsnigen och då står dt någon där hahaha karpaccio blev rädd för något och tvärnittade aha jag älskar ridtyren syrran dt var så kul men kan ju tro att jag red som en galning ju men dt gjorde jag inte för vi skrittade assa mkt inan men hon blev så galen så hon fick springa sista sträkan men hahaha dt såg nog roligt ut hahaha såå kul!!!!!! älskar dig karpaccio du är så fin och pigg och du älskar att arbeta du är så snäll gumman så hittar du på bus med dt ska ponnysar göraXD  älskar dig

och så var isabelles mamma anna där och kollade på doddi hon kanse ska rida honom lite i höst XD





så fint väder dt var i dag fan va mysit!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0