Clear round <3

tjo på er

i dag blev dt upp från sängen och klä på sig ridklädder och sedan till stallet och fixa karpaccio för jag ´har ridit clear round på henne i dag dt gick inte bra i första höjden som var 1m för jag vet i fan vad jag gjorde men allt jag gjorde blev fel så karpaccio var jätte duckig som kom runt banan med bara 8 fel  men jag startade 1,10m iaf och då gick dt jätte bra för vi blev nolla fasst dt bara är våran andra start på 1,10m älskar dig gumman synd om henne som har träning i morgon men får säga åt tord att inte hoppa så högt ska ju tävla på lörda med så hon inte blir trött på all hoppning för dt vill jag inte att hon blir men hon ska ju stå i en vecka efter sen blire varanan helg rider svedlans cup love you


film:   http://www.youtube.com/watch?v=4fZkZeyl77U


 bilderna är från 1,10m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0