:D

tjo bebisar

först upp till stallet red karpaccio förbi hundarna och där hade dom en död räv så karpaccio blev rädd och kastade sig och fnös men hon gick vidare och var jätte snäll sen red jag doddi en sväg i skogen och han var jätte pigg och busig  sen när jag kom till backa med doddi så hade mamma kommit hon hade slutat tidigare så vi fixade dt sista i stallet och sen till wancie för vi skulle ta in henne så hon kunde äta lite inan lina ska rida clear rond med henne L:B1 tror jag hon skulle rida (dressyr)  men jag ska kolla på halv 8 sen duscha och sen kolla lite på tv lr darton och vänta tills lina och mamma kommer hem i gen så jag får veta hur dt gick med busungen hon ville ju inte komma in hon hade nog fram bena över öronen hon har ju så höga knä lyft kwpn går ju så körhäst i holland hennes pappa är assa fin brun med ungefär lika dana strumpor så fin kanse har en bild på han ska kolla
hittade en film med

och pappis lagade maten jätte god

film:http://www.youtube.com/watch?v=3IbndxhiPls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0