JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

heej söta små strumporXP<333

hej i dag var dt först skolan den va okeej men sen var dt hem och äta och sen till stallet och frysa men karpaccio var jätte pigg i skogen men sen hem och ta dt lungt och så fick jag veta att jag ska prava i stall fan va gött!!!! med jennipher oxå fan va gött och darlig ridning<3333 fan va kul dt ska va att göra allt i stallet och så fan va jag längta och så är jag ledig veckan inan så ingen skola på två veckor fan va gött<3333

vill att tiderna ska ta slut fan att du ska vara så konstig!!!!! jag vill dig inte något ila men du gör ju allt för att jag ska må skit men vet du jag slänger skiten!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0