thihi

tjo snöhögar


upp till stallet och fixa stallet medans syrran red mondrian E men sen kom masken mikaela så lina och hon gick upp till wancie masken ska rida henne när vi är i åre  så jag red först Doddi han var pigg och busig sen tillbacka med honom och ta in busungen karpaccio och red förbi sommarstugan hon var jätte snäll och busig
sen gick jag upp till wancies stallet och pratade lite med dom och sen ringde vi pappa så han kunde hemmta oss så vi gick ner till vårat stall för mikaelas mamma visste inte vart wancies stall va efter en stund kom pappa och så åkte vi hem sen lagade vi mat och väntade på att mamma skulle komma hem maten va la okej men inte min favorit sen kollade vi på halv 8 och sen bilförana snart ska jag duscha jusst dt ett stort grattis till pappa som har namsdag i dag

älskar dig karpaccio,du är dt bästa som har hänt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0