^_^

tjoo<33

i dag blev dt upp till stallet kl 9.00 och ge hästarna kravfoder och lite hö:P sedan vidare till Lolly, Molle och Rappe:P dom mode bra och jag hade med kamran och den var ju intressant tyckte Molle och bet tag i kamraväskan:¤ och Lolly skulle stå så nära så man såg bara hennes panna hehe:P men blev några snygga bilder på henne sen men molle ville inte ha öronen framot och såg mest sur ut bara för att han inte fick fota:P blev några snygga bilder på snygga Rappe som nu får va med molle och Lolly mer:) sen efter dt så åkte vi tillbacka till stallet och lina skulle ju skritta doddi i 30 min så jag hängde med fasst dt var chiccos vilo dag men dt tyckte chicco var en bra idé:P red barbacka på henne och hon var jätte lungn men doddi tyckte inte att man skulle skritta men han får ju inte göra något anat hoppas han är bra han ska ju till kliniken på torsdag och då ska jag andvända mitt presentkort åker ju till norrköping med doddi då vi inte litar helt på ATG dt har ju blivit så mkt mugg efter man har rakat benen oss ATG:( baxton fick ju en sommar över hela näsa bara för att han kliade sig på benen där han hade blivit sprutad och dt blev mugg på engång och ATG sa att dt var solexem'stavning men han har ju alldrig i hela sitt liv fått dt stakars bebis men nu har dt inte blivit något:) men ja sen sista biten av rundan fick doddi trav lite och chicco med hehe dom blev verkligen pigga:P sen fixade jag olle och kalle stallet medans Lina red Wancie som var pigg och galen som varligt fin tjej är hon<33 sen blev dt hem och nu ska jag chilla:P kommer bilder från i dag:P
´


och såklar snygga Rappe<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0