änu en dag:P

tjoo<33

i dag blev dt upp till stallet var där typ 9.00 och då gav vi dom kraftfoder och lite hö medans dom åt så gick jag ut med vatten och hö sedan skrittade lina iväg med doddi så jag borstade och fixade chicco sedan blev dt en sväng i loppskogen och hon var jätte lung hade graman men dt kan jag säga dt behövde jag inte för hon var lung och avslappnad ändå och garmanen hängde och i galopen var hon helt galen för hon hoppade i dikerna hela tiden för hon var rädda för myrstakar och allt som fanns i skogen:P älskar när hästar är såna så en helt underbar runda på ca 45min:P och medans jag red så red lina dressyr på fia som var jätte fin i dag duktig tjej<33 sen blev dt fixa stallet och dt gick kanska fort sen så åkte vi bort till Lolly, Molle och rappe för vi skulle byta täcke på molle:P och dom är nu jätte samms i hagen och molle och Rappe kan stå nästan på varandra utan att molle dödar Rappe:P så dt blev så klart några fina bilder på dom två men laddar bara upp en<33 men i går så fotade jag Chicco och doddi inan vi skulle ta in dom fina ponnysar<33 och vet i fan va dt är med chicco för hon är vit och dt har hon snart varit i en vecka:P duktig ponny fasst hon har inget har täcke på sig ine i boxen ändå är hon duktig och inte smudsar ner sig som hon brukar:P älskar mina hästar<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0