baha har värdens bästa ponny<33

tjoo<33

I dag blev dt ju som sakt stallet på morgonen dt har jag ju skrivit men mamma och pappa kom hem i dag typ mitt på dag:P sen blev dt typ inte mkt men vi anmälde mig til lilla gubben cupen och fösta dagen kommer jag och syrran få fixa dt mesta själva då mamma jobbar:P ska bli kul men fösta dagen hoppar jag en klass L:B och andra dagen blire L:B och L:A och sista dagen blire L:B och L:A:P får se om hon och jag pallar tre dagars:P har ju bara ridigt två dagars inan och då har hon fått vara hemma på natten men nu ska hon stå där kanse redan från torsdagen:P ska bli jätte kul men hoppas inte jag måste sova i tält för dt kommer jag inte palla för jag kan inte sova i tält ligger typ uppe halva natten :P men vem blir inte pigg när man ska tävla??? men som sakt dt ska bli jätte skoj!<3 i helgen blire ju 80cm still och L:C och andra dagen L:C och L:B men hoppas dt går bra men ska hoppträna i morgon hemma och dt ska bli kul!!<333 älskar min ponny grymt<33 älskar att min ponny håller sig ren <3 får bli att ta med kamran i morgon med när jag ska hoppa med min underbaraste ponny!<3
 du är vacker gumman<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0