:*(

tjoo :P

i dag har man varit hemma hela dagen och städat och dt första mamma säger är va har du igentligen gjort i dag så är jävlit sur på henne!! och syrran bara juste du har ju sommarlov och du skulle ju lata dig va fan jag skojade om dt i går jävla syrra jävel!!!! är assa arg hatar min familj dom är så jävla orättvisa! bara för att syrran jämt får med sig en jävla blå gul hem:( såklart vann hon LB:1 och kom nej hon kom ju trea på LA:1 ne va dåligt:( fan va jag är trött på henne hon borde få veta hur dt är att aldrig bli placerad så klar älskar mamma henne mer bara för att jag är så jävla dårlig på allt men va fan jag gör allt jag kan men nej man får bara sura minner efter sig fan vrf ska jga finnas är i livet??? men saknar min söta prinsesa fick inte träffa henne i dag för syrran tävlade typ hela dagen och jag fick inte hänga med för syrran!!! jävla syrra hatar dig !! men jaja mitt rum är ny städat och fint och snart ska jag hoppa in i duschen om jag får dt ska bara fråga drottninge har i huset först:/

blir hoppträning i morgon<33

<3

Kommentarer
Postat av: Therese

En bra dag alltså!

Jag kan berätta att din mamma pratar lika mycket om dina tävlingar som syrrans.

Och jag vet precis hur det känns att inte få någon rosett med sig hem ;-) Men du, vi går vidare!!

2011-06-20 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0