Grattis!!

I dag blev mamma ett år äldre:P 25år:P
Dagen började med att åka upp till stallet och rida en jätte busig och pigg ponny i skogen ihop med Lina och wancie:P Red med graman och hon var jätte fin förutom sista bitden för då travade lina före och chicco tyckte att hon skulle galopera men inte jag och hålle i henne så hon galoperade på stället :P men sen lungnade hon ner sig så hon fick galopera sen:P sen duschade vi Wancie för hon var jätte smudsig:P gick jätte bra och hon blir jätte fin<3 sen fick hon stå ine och torka sen så åkte vi hem och mamma och jag städade lite och fixade lite inan gästerna skulle komma men sen åkte Mamma och Lina på träning med Wancie och jag fixade present till mamma:P och pajen och lite:P men sen kom ju mamma och lina hem och dt vissade sig att Wancie hade varit jätte fin i dressyren:) underbar häst med fin gång kan man säga:P sen kom gästerna kl 17 och dom åkte hem 21.30 så mkt prat:P och jusst dt åk inte på vägen kl 8-10 på måndag för dt kör jag:P

Till Mamma!

du är en helt unberbar människa som stöttar mig i alla tillfälen och du hjälper mig fram i livet jag kan lita på dig och nu är dt din dag och änu ett underbar år med dig jag älskar dig mamma!!  PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0