haha gött!!

tjoo<33

sitter här och väntar på pappis sen blire lkp och köpa avslutnings skor och lite andra saker;P sen får jag se va klockan är men om jag hinner ska jag till stallet och rida dröm ponnyn blir la en tur i skogen med mkt galop och halvhalter och öka och minsaka farten men om jag inte hinner så får jag göra dt i morgon med älsklingen och i morgon blire ingen skola lämnade in nycken i dag och så fick vi inställt på morgonen så dt blir bad kl 12 med skolan då men inte en sekund ska jag va i skolan gött:P och jennipher kommer hit kl 8 i morgon på morgonen ´vi får la hitta på något kul;P men snart lov va skoj dt ska bli!<33 och mkt träning för karpaccio och mig blire mkt dressyr arbete att jobba på och såklart lite hoppning;P men dt är skoj nu när hon funkar riktigt bra i dressyren funderar på att starta fältävlan i höst med henne dt skulle va assa kul men vi måste jobba på ett galopavbrott men dt fixar vi lätt efter sommaren:P men tävlingar blire inte på ett tag nu men dt blir ju såklart rappesta min företäta hemma klubb:P men dom hade ju inte lag i hoppnig lr fältävlan dt var ju därför vi byta till mantorp tycker att dt är en trevlig klubb inte något bråk lr sånt där små gräll ne dt är en trevlig klubbXP vad ska man göra på lovet då jo dt blir stallet och chilla kanse lite plugg men vet i fan om jag pallar:P men ska plugga om unghästar såklart och hopnig och allt om tävlings ryttare visst jag är en tävlings ryttare och har tävlat i 6år men man lär sig alltid något nytt:P kommer i håg när jag började rida då jag var 3-4 år och ''hade'' en a-ponny :P så söt och så ville jag köpa henne när jag var så liten så jag började samla 10or:P men hon såldes ju inan men nu 11 år senare har man en stor d-ponny och tycker ett rida i skogen är lätt då när jag va så liten tycket jag dt var svårt att sitta kvar på häst ryggen:p vilka minen va:P ne nu ska jag röra på mig och ta något att äta inan pappis kommer:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0