hemma !<33

tjo<33

dt blev ju boxholm för mig och karpaccio i dag men första klassen så hande jag panik så karpaccio blev rädd för allt men dt va la mitt fel att hon va rädd så vi rev första hindret men ett stort grattis till er som gick vidare till finalen och lycka till!<33 men sen i andra klassen red jag mer avslappnat så hon var jätte fin men till näst sista hinderet blev hon rädd för dressyrsaketen som var utanför banan men hon var jätte ledsen sen efter för hon jobbade på jätte bra på banan fasst hon var tröt:) men nu ska vi snart äta tror jag och sen blire la att ta in sötnosarna och sen så äta igen:P men är jätte nöjd jag överlevde ju!<33 dena vecka kan man iaf kalla oturveckan:P men älskar min söta ponny som är så busig och så jävla snäll som alltid ställer upp för mig fasst jag lägger henne jätte fel så gör hon sitt bästa!<33


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0