hemma från tävlingen;P

tjoo!<33

i dag blev dt att chilla på morgonen och sedan vid typ 12 åkte vi till norrköping där jag bara skulle hoppa en L:C:P på framhoppningen var hon jätte fin men lite låg över hindrena men anars jätte fin<33 sen så in på banan och jag vet inte vad jag gjortde men karpaccio var så fin men hon tyckte att ett hinder var farligt men hon hoppade :P och omhoppningen var hon jätte fin i och jag kom ut som ledare och jag vann:P<333 älskar henne grymt så jag tror jag leder cupen:P så dt blir miting i rappestad för tjejen;P gick ju bra föra året:P men i år blire L:C & L:B föra året va dt ju bara L:D & L:C<3 och på lördag blire svelands zonfinal:P ska bli kul att hoppa L:B+5 nu när dt känns så bra och i morgon kommer några fler hinder upp hemma i hagen:P men hoppas inte någon hoppar över dom dt är ju likom mina hinder:P men man vet ju inte med folk hehe men nu väntar jag på mamma och pappa som köper pizza:P ska bli gött men är så sur får dt avr inget vinst täcke men dt har dt varit i dom andra deltävlingarna men sjukt nöjd ändå<333

du är bäst gumman<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0