hemma:P

tjoo<3

 nu är man hemma från stallet där man bara red en helt jävla underbar ponny pigg som ett bi och studdsade upp för galopbaken;P men grymt va jag älskar henne<33 så snuttig i stallet bara pussa och gosa :P och teri kursen var lång trågig som varligt men gött redan en kör tid nästa vecka men sen har dom ledigt så dt blir först i agusti lite trist fan men tur att man har en syrra som har moppe-körkort;P och hon ska la ta bil körkort snart med!<33 gött fan läser ju som sakt en jävlit bra unghästutbilding bok tycker att jag är tycktig som läser den hehe:P ni som känner mig vet ju hra mkt jag tycker om bökerXP men fan var man lär sig mkt om sakaer man redan vet hehe mammis har ju läst bökerna inan vi köpte baxton sötnosen som bara var 4 år då och jag var bara 5 år och han har ju kommit tvåa i L:A en gång fan var jag hoppas lisa och baxton hittar kännslan och villjan i honom han är ju en riktig hopp ponny!<33 men nu har min ponny uppehåll i två veckor ska bli hoppträning på måndag och sen är dt slut med hoppträning för tord men som tur är så har jag ju en egen hinderpark så jag kan ju träna hemma och dt ska bli kul att andvänad den nya hinderparker som jag och familjen har målat:P hon och jag kommer bli bäst en dag;D dt var vi ju i nfk hehe;P men nu ska jag nog äta sen duscha och sedan sova;P vill ha sommarlov nu !!<33 vill kuna va i stallet hela dagen och bara busa med sötnosen föra sommaren var ju den bästa på länge dt var ju då hon och jag blev vänner kan man säga inan var dt som en mur runt henne men jag hittade under den och fann en helt fucking underbar ponny så nu gör hon allt för mig hehe dt blev mkt men jag älskar fan den där ponnyn som bor i baxton föra box;P

men något man hatar är ju avensjuka människor men va fan jag tycker fan att nu ska ha ett stor lycka till iaf jag kanse inte gillar alla människor men jag tycker iaf man ska ge dom ett stor lycka till så nu kommer dt till alla avensjuka människor håll i er nu LYCKA TILL!! alla människor här i värden och hoppas ni blir stora stjänor en dag och då hoppas jag att hi har lärt er något med :P

ne nu ska jag röra på mig;P men ha en bara natt och vi hörs nästa dag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0