hjärta<3

tjoo<33

idag var ja ju först i stallet och sen så hem och städa i köket blev ju att ta ut allt ur lådor och göra rent fan va trågit men sen blev dt stallet! först faixade jag stallet sen pudsade jag vardags tränset sen skulle jag ta in chicco men hon skulle ju leka med wancie:P men sen fick jag tag i henne och sen gick olle in med henne:P så snäll hon är!<3 sen blev dt borsta och gosa!<33 sen sadla och tränsa och så och sedan blev dt radion och rida ut en stund!<3 chicco hade fan problem med vatten bölarna för hon drog som fan i någon jävla studs galop och dundrade igenom vattnet så hon blev ju assa smudsig:P haha så jävla busig hon är och stocken var ju jätte rolig att hoppa:P hede baxtons söa schabrak vit på vit häst kanse inte dt snyggast men hon blev jätte söt i det:Psen kom mamma och olle och kalle följde med till lolly, molle och rappe:P vi provade baxtons täken på lolly och hon kunde ha dt blev lite stort men inte så farlig:P

så här ren var hon efter ridturen :P
lolly<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0