hoppat med två fina tjejor i dag<3

tjoo<33

i dag blev dt upp till stallet och rida karpaccio ett var på travslingan och hon var jätte avslappnad i galopen stora runda galopsprång och gramanen hängde sen så skuttade vi in på banan och hoppade en runda på 9 hinder på 95cm och hon var jätte fin hon typ galoperade över hindrena hehe inte så högt för sötnosen:P sen så kom mamma med wancie så jag provade ett anat bet på henne i dag och dt funkade jätte bra fan va jag vill böja träna med wancie igen men hon var ju som sakt lite ringrostig för hon har ju inte hoppat sen vintern men jätte fin först hoppade jga ca 1m bana och sen hoppade jag 1,10m men dt fick ju inte mamma film på men då nollade vi på 9 hinder;P så fin!<33 och syrran vann båda klasserna i dag pappa är med henne på tävling ducktig pappa dt där:P men nu ska mamma och jag laga mat;P men just dt jag gick ju till sommarbetet efter att jag hade fixat karpaccios box och mat men då inan jag gick gosade jag lite med henne i hagen sen när jag gick så gnäggade hon efter mig så gulligt<33 älskar min ponny och min fina KWPN men jag vill he ett föl dom är ju så söta får la bli ett efter karpaccio sen när jag slutar tävla henne;P




Kommentarer
Postat av: Therese

Ja ni har nog områdets snyggaste hinderpark

2011-06-13 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0