Liseberg<3

tjoo<33
jag är trött som fan men jävlit kul hade man i går hehe jag var nog jobbig att höra på för jag pratade hela tiden typ:P och fy fan va jag skrattade hela tiden och nu har man typ ingen röst och har assa ont i halsen;P men göttigt va dt<33 och så en gång åkte vi med tjokisar så vi blev assa blöta haha:P såg ut som om vi hade kissat på oss:P och lisebergsbanan åkte vi assa många gånger och skrik assa mkt och en gång skulle vi ju va tysta men då skrattade jag hela tiden istället:P assa kul hade vi:P älskar dig gumman<33 ne men nu sitter jag har och äter klubba som jag köpte i går men hann inte äta upp den på vägen hem jag somnade nästan:P men när vi kom hem så somnade jag på en gång och vaknade 12.30:P men snart ska man la upp till stallet och rida min galning om stod i går får se hur galen hon är:P ska la äta något först tror jag haha några i kön bara gick före sen sa han dt är la lungt och sträkte ut handen och vi aa och han bara asså nu behöver inte hälsa:P hahaha ;P

bilder kanse kommer i morgon lr i kväll;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0