lkp och stallet:P

tjoo!<33

va assa trött i går vet fan inte varför men jaja nu kommer gårdagen:P först när pappa kom så åkte vi till lkp och och köpte skor och sen ikano där pappa blev utråkad på en gång men inan vi åkte köpte pappa en assa stor glass till mig med päron , polka,knäkt;P men hittade inte mkt men lite små saker följde med hem:P men sen när jag kom hem så byte jag om och sedan blev dt stallet men medans lina fixade söta molle som skulle åka och träna så fixade jag och mamma stallet sen när lina nästan var klar hämmtade jag in karpaccio:P som ståg vid grinden såklart:P och i stallet var hon jätte snuttig och la panan mot min söt ponny dt där:P men sen ut i skogen hon var jätte fin i galopen och halvhalterna var jätte fin så dtuktig hon har blivit nu driver hon framåt jälv efter halvhalterna och med bra tryck i bakbena:P men så klar hade dom satt på vatten spridaren brevid vägen så hon blev ju hur spend som häls så dt fick bli skritt hem men skritt va dt ju inte mer takta men sen när vi kom till stallet hade hon lungnat ner sig så då tränade jag galopombytten och fan va fin hon var snabba lätta bytten i båda varven så duktig hon är och dt roliga är att jag har lärt henne dt:P min pigga busiga söta ponny:P i dag blire ren markabete dt ska bli kul:P nu väntar jag på jenniper som försov sig så klart men fan va jag blir trött på min katt hon hoppar på hantaget hela tiden bara för att hon vill gå ut och så skriker hon hela tiden och dt var när klockan var 5 och jag hade inte lust att gå upp men efter 1 och en halv timme var jag så tröt på henne så jag gick upp och tåg ut henne:P men sen kröpp jag ner i sängen igen så mysigt:P men Fuzzy börjar bli bätre dt var nog inte bryttet som dur va men hon har jätte ont och haltar fram men hon sover mkt och vilar och dt är bra för då blir hon bra fortare:P älskar våra 6 katter<33 dom är helt underbara<33 men ligger här i sofan med täke över mig och lysnar på musik och bara chillar men i dag blire bad lr kolla på när dom andara badar dt ser inte så varmt ut om man frågar mig:P men sen blire stallet såklar:P älskar livet fan jag har underbara djur och en helt underbar familj och alla fina människor som är så fina och snälla:P<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0