Måndag:P

tjoo<33

I dag blev dt stallet först skulle lina rida dessyr och jag skulle filma:P men dt gick jätte bra sen blev dt chiccos tur att bli riden:D under tiden lina och mamma fixade med fias sår då hon har trampat sig i hagen:/ men chicco var jätte fin i markabetet och sen kom lina och mamma och hjälpte till lite med att höja:P men i början hittade jag inte galopen och jag red för långsamt så chicco blev slarvig men sedan fick jag igång henne och hon var jätte fin blev en nolla på 115-120 bana duktig leopard:P men sen blev dt att fixa lite i stallet sedan åka med gammalt hö till tippen och sedan handla lite snabbt och nyss åt vi och sedan blev dt vattenmelon:P men är assa taggad till 80cm hahahahahaha lr inte:P kommer se roligt ut för chicco hoppar knappt över 80cm då hon tycker det är trågit:P men måste veta vad jag ska förbättra till sm och sånt:P men L:C är ju alltid kul för då kan man rida korta svängar och då menar jag korta!:P haha min ponny älskar att hoppa korta svängar och efter blir hon helt upp snurrad och klassen efter tror hon oftar att dt är omhoppnig på engång haha älskar ponnyn hon är ju helt klart inte bäst i sverige då hon inte har hoppad så höga höjer men hon är fan bäst i hela området:P iaf om man frågar mig:P kommer lite bilder:P

 visst har jag en fin hinderpark?<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0