midsommar

tjoo<33

i dag åkte mamma och pappa i väg till något hotell och syrran och jag firar midsommar hemma dt allt blev ju assa bra:P haha vi hade ställt grädden i frysen och sen skulle vi få ut den ur skålen och då går kniven sönder:P haha...
men inan dt var vi i stallet och fixade först allt<33 sen tog vi in alla hästar sen fixade jag chicco sen red jag ut en sväng och hon var jätte busig fasst jag hade graman red ungefär 45min :P sen efter rid turen borstade jag henne och brodade för jag tänkte låta henne spring lite i hagen och fota henne:P hon var jätte busig och hoppade runt i hagen och dt gick sådär att fota men några bilder blev bra iaf :P nu kollar lina och jag på någon mordisk film hehe :P<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0