nu mobil<3

tjoo<3

va assa trött igår så bloggar nu istället:P först var dt ju skolan och hehe elin skulle skjusa både mig och jenni men va fan såklart kommer polisen haha:O men dom såg ju inte att vi åkte:P men sen var dt matteprov tycker dt gick bra:P men sen fick jag gå hem sur va jag med dt gick så jävla lång tid och knät bara dödar mig fan i morgon ska man tävla med ett jävla cp knät:Pmen dt ska bli assa kul!:P men då kommer pappi hem med en ny mobil och jag blev mtk gladare:P tack pappis<3333 och sen blev dt körskolan och dt var långtrågit:( men dt gick bra sen kom mamma och hämmtade mig och sedan vidare till stallet och fan va dt ska oska och rengna men dt fick bli en snabb runda i skogen men karpaccio tyckte att vi skulle galopera hela tiden men ja dt blev mkt galop hon måste springa av sig inan tävling hon är så pigg och inte bra att ha en för pigg galen ponny med sig hehe:Pmen hon var jätte snäll men nu ska jag fixa mitt hår sen blire skola och dt är så jävla gött dt är fredag<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0