sommarlov snart!!

tjoo<33

i dag började jag 9.20 gött men gick upp klockan 6.30 och började läsa om inhoppnig för unghästar dt var intressant men dt mästa visste jag redan men lite nya övningar har jag lärt mig:p sen gick jag till skolan där jenni väntade och sen hade vi b-språk och då kollade vi på film sen hade vi bild och då va dt frit och sen egnelska och då kollade vi på film igen sen slutade vi gött:P nu här jag pluggadt mopprteori som jag här i dag klockan 16,30 sen blire la stallet och rida en helt underbar ponny får la bli en tur i skogen med garman och sen blir la hem och äta dursch och sedan sova:p i morgon blire ju ´skola igen och sen på onsdag har vi bara idrot sen städa och sen bad och torsdag avslutning och sedan liseberg med bästa jennipher<333


Kommentarer
Postat av: Julide Yoldas

SV: jag förstår verkligen inte hur folk orkar :)

Tack! :D

2011-06-13 @ 15:35:23
URL: http://juulideyoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0