tävlingar;P

tjoo<33

förut anmälde mamma mig och karpaccio till rappestad och första dagen blire 80cm och still är ju bra att vet vad man ska förbätara till sm som går i still;P sen blire L:c med;P andra dagen blire L:C och cup final som går i L:B hehe vilken skit tävling va:P haha dt blir lite bus tävling för mig och karpaccio<33 men sen funderar jag på att åka till vinneby som har lilla gubben cup:P men får se hur dt blir;P sen finnst dt så många bus tävlingra man kan åka till:P men dt är skoj att inte ha så mkt press på sig:P funderar på att åka till norrköping och utnytja mitt presentkort på 500kr som jag vann i nfk fan vilken fin anläggnig måste jag säga:P älskar stora gräsbanor karpaccio funkar så jävla bra då<33 och stora banor i huvutaget men inomhus ska dt var litet så man kan rida snäva svängar för dt gillar chicco för då gör hon så där med huvudet i svängaran och öronen framot vilken inligt min bok betyder att dom gillar sin uppgift och gillar att visa upp sig:P så dt betyder att karpaccio älskar att hoppa för hon har alltid öronen framot vid hoppningen:P men fan va jag älskar min söta leobard:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0