tjoo ;P

haha dt var ju assa svårt att köra slalom:P men sen fixade jag dt och han tyckte jag hade plugga på bra:P och att jag vra jätte duktig och nästa gång blire lansvägar :) men sen blev dt stallet och fan va jag blir trött på er! assa ni tävlade med honom i lördags och han var ju jätte duktig och om ni ska hoppträna med honom på tor så kommer han va jätte sur sen ju jag kunde ju nästan inte träna varje vecka med honom och tävla men tycker sjukt mkt om er men blir lite trött på allt hoppande med min söta ponny :P men ni ska veta att jag uppskatar att ni tycker om honom men gör honom glad också:P men jaja min ponny var sjukt pigg i dag och jag fick säga åt henne på skarben att hon skulle stanna när dt kom folk springand dt vra typ origtering lr något i skogen :P men chicco blev ju rädd för dom och sprang änu fortare smart ponny? hehe :P men när jag skulle ta in henne så skulle hon såklar leka med wancie så nu kommer lite blider på dom:P





jag hoppade våra hinder i fredags och här är dt när jag hoppar 50cm jag va lite trött för jag hade hoppat banan typ 3 gånger inan:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0