tjoo<3

heej<33

i dag blev dt måla ögon på morgonen lr mamma målade och jag kollade på:P dom blev jätte fina sen så åkte vi upp med hinder och gav hästarna frukost dom fick sova ute i natt för dt var ju så varmt men i natt sover dom ine igen dt är ju tävling i helgen igen:P mkt på samma gång;P men sen hem och sommarstäda ute lite;P och efter allt målande har dt blivit myket papper och plasthanskar och skit:/ men nu är dt fint igen och nu är dt bara ett hinder kvar hemma men dt kanse kommer upp i morgon;P men sen vid 18.00 åkte vi upp till stallet och allt var ju klart för dt gjorte vi ju igår men lina hoppade med sin fina dressyr häst mondrian E och han tyckte dt var jätte kul men han är ju inte så jätte bra på dt men dom hoppade sen en bana på 90cm och dom nollade så dom hoppade omhoppning och molle blev så busig så han stande typ  på stället och hoppade upp och ner:P men dt gick ju jätte bra:P sen så gick jag in med karpaccio utan grimma och grimskaft jag hållde bara lite i manen sen gick jag in med henne:P sen red jag lite barbacka på henne och hon var jätte fin:P

och vi fotade lite med:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0