markabete + hopning

tjoo<3

nu hemma från stallet och chicco var helt underbar!<3 I markabetet var hon assa fin sen hoppadade lina lite med wancie och jag hoppade lite med chicco;P Olle och kalle var med och kollade och först hoppade jag fram lite över ögonen:P och sen hoppade jag typ 90cm för dt hoppade lina med wancie sen höjde mamma till en meter och lina hoppade med wancie och jag hoppade med chicco:P sen blev dt hoppa omhoppning på 110-120 med chicco och hon var helt underbar!<3 sen fick lina skutta över 1meter på henne och chicco var helt galen haha maffig ponny jag har!! :) hon var ju assa fin att kolla på fattar att folk blir avensjuka på henne jag blev fan avensjuk under den lilla tiden lina red henne:P sen blev dt att gå lite med henne och jusst dt inan jag gick in med inan jag red så gjorde jag hw och hon var jätte duktig för jag släppte henne lös och sen så sprang jag lite och hon följde efter sen så sprang jag lite fortare mot grinden och sen så stannade jag och hon tvärnittade hehe fan va lydig hon är<33 älskar min ponny<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0