tjoo<33

tjoo<33

nu har man ätigt och ska snart hoppa in i duschen :P men idag har man varit i skolan och kollat på film och sen film och sedan film och sen slut hehe<33men sen blev dt chilla hemma tills mamma kom hem och då kom mamma med fuzzy i armana och fuzzys ena bakben bara hängde hon har nog blivit påkörd:( så hon kan inte gå stakars sötnos<33 men sen blev dt stallet och där började jag med att pudsa saden och sedan tränset och sen de andra:P och sen packa ner alla saker och sen ta in en svart ponny;P och då fick dt bli bada i varmt vatten och hon var jätte snäll:) och sen så gick jag tillsammans med lina doddi sväng och dom båda var pigga och glada sen blev dt fixa dt sissta i stallet sen mata hästarna och sedan hem och nu sitte jag här<33 i morgon ska jag ju tävla och dt ska bli assa kul tycker jag iaf<33 dt blir L:B+5 som är svelandzonfilnal och sen blire L:B+5<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0