yeeh hoppträning<33

tjoo<33

hemma från en underbar träning!<3

chicco var helt perfekt och bara en rivning så jävla bra och i slutet hoppade vi 120 fan vilken ducktig ponny jag har<33 men i början var dt jävlit trist då vi hoppade bara 80cm asså dt är så jävla svårt att hoppa 120 efter dt lixom chicco har inte kommit in i att hoppa den höjden när vi hoppar farm på 80 lixom stakars ponny jag vet ju att hon är mkt bätre och dt är ju jag med men en grymt bra träning med underbaraste!<33 älskar fan min ponny<33

va ju på teori i dag och dt gick assa bra gjorde ju syntästet med och sa bara fel en gång fan vilken bra syn man har då!<3 ne men skoja men assa gött att ha dt fardigt och i morgon blire att köra lite ska bli kul men jag kommer ju va dö har inte kört på flera månader!!:o men hoppas dt går bra och så blire ju stallet på morgonen så jag kan tagga ner lite jag blir ju så lätt nervös! hatar dt men så är jag så säger dt bara gör inte mig nervös för dt är jag redan:P<33

film<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0