du är en dröm

heej!

i dag har jag först varit i skolan och så va lite trist då elin gick hem vid 12 tiden;( men sen så vare ju slöjd och dt är la ganska kul;P sen så hem och då såg jag att bommarna var hemma ;P och mamma beställde 30 bomhållare i går så dom kommer nog nästa vecka sen blire att måla;P ska bli kul!! sen åkte jag upp till stallet och red karpaccio i skogen tillsammans med mami o doddi. karpaccio var jävligt pigg men jätte snäll;P älskar min ponny! sen hem och äta och nu sitter jag här och funderar på vilka färger vi ska ha på bommarna så att dt passar till planken vi har fasst några plank behövs också målas om ;P blir kanse att göra en grind till hinderparken sen med ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0