hemma:P

tjoo<33

nu är man hemma från stallet och karpaccio var så sjukt underbar så lungn och gramanen satt lös men hon var så fin:P haha så fick hon syn på en stock och började trippa rund så klart fick hon hoppa och då hoppade hon inormtxp haha älskar henne:P på lördag blire att rida en söt liten baxton boy för er som inte vet så är dt min föra ponny som är utlånad :P hoppas dt går bra han har tydligen hittat på bus nu igen men tror att han är lite ledsen när hans komips åkte dena månad:( men han kommer nog igen snart jag ska prata med honom om att dt inte är så farligt att hästar åker från stallet:) och så blire la att skutta över 30 lr något dt ska bli spänande att se om han har blivit piggare:P saknar honom!<33 dt är synd om Wancie hon har ju varit sjuk;( sötnosen inte får jag träffa dig bara för att jag ska tävla snart och så var dt ju därför jag inte åkte till heda:( men dt klarar jag mig utan stakars sötnosen:/ men nu ska jag gå ner och duscha i varm vatten hehe dt tog slut i går efter att alla hade duschat:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0