sjänor som fylls med liv<33

heej ^^)

i dag blire skolan som vanligt och sedan stallet yeeh!<33

igår va dt skolan och sedan så hämmtade vi 10 bommar till:) så nu har vi 18st Yeeh<33
sedan red jag karpaccio i skogen hon var pigg som vanligt men lungn i skriten inget taktande :)

i måndagens träning dt märkte att dt var länge sen jag tränade för vi var lite ostadiga mot hindrena och karpaccio bjöd på alla hinder som hon såg så dt bliv lite konsigt i bland men i slutet var hon jätte fin och då fick jag den här lätta känslan som jag har faft förut så mysig dt är när man känner att hästen betömer avstånd och fixar till felen och vilken galop hon har fått jag älskar den!! och stark rygg och hon hoppar jätte fina språng!<33333


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-12 @ 23:09:45
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0