stjänorna faller över dig!

tjoo ^^)

i dag har jag varit hemma hade så jävla ont i både huvudet och magen:( inte så kul men åkte upp till stallet vid 9.30 då jag red min bästa karpaccio älskar henne så!! sen så hem och fixa med hinderstöden lite och i morgon ska dt bli klart dt är la bara 14 kvar att skruva ihop och så ska jag såga ut nallarna!! i morgon blire stallet och fixa med hindrena kanse skulle måla lite och så får se hur mycket vi hinner men ska hoppas på att vi hinner till lkp måste hitta avslutnings kläning och skor och smyken;P<33 kan bli kul!<33 och så ska man ju rida en underbar ponny såklart:)  men tänkte prova  hiss & diss som några håller på med;P


                                                       

måsta la bli animo ridbyxorna som första



såklar blir andra dom assa snygga stövlarna



och såklart måste jag hissa navlevpiercing







                                               

deta vita ridbyxor är ju bara så fula!!



såklart är dom här stövlarna så fula!





                                                                                    

                                                                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0