stjärnor som lyser upp värden åt mig

tjoo ^^)

igår va dt skolan och jag tror jag skulle dö för jag skrattdet så att tårarna sprutade så jävla kul!! haha vi blev in kalade till den jävla kurator haha jävla clownens fel;P men jaja dt va la okeej där och chilla och prata med henne som typ darrade:P jaja men sen så drog hon och smälde med dörrana och då först fick jennipher komma in:D
sen hem och sola tills mamma kom hem så då åkte vi till mormor och hennes tyska bror haha jag försåt inget av vad dom sägen men jaja<33 så dt blev inget ridande;P

i dag blire skolan och sedan springa och efter dt till stallet<333












______________________________________________________________________________________________

jag är med i:




http://showjumper.blogg.se/2011/may/vinn-det-senaste-fran-john-whitaker.html?_tmp=d86e05c86d0bb0f5eb4ea2200319690a134a028b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0