tjo

heej;P

nu är man hemma från stallet har ridigt två ponnysar en fick galoptränas och en chilla runt i skogen;P dt var så glada sen när dom kom tillbacka till stallet;P men skolan va la okeej fick inställt sissta timmen så dt va gött;P men sen så hem och vara jätte snäll bara för att jag vill ha piercing men först städade jag köket sedan mitt rum och sedan laga mat fick bli någon köttbit och sedan en gräddig kantarellsås med potatismos till;P familjen älskade dt gött för mig men fan fick inte pierca mig! får serigös damp snart;P men jaja får la vara enumer snäll och städa hela huset men sen ska jag så tänker jag inte va snäll mer om jag inte fårXP

bara för dt så blire en bild på en navelpiercing;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0