10-11.2011

Tjo<33

idag är jag hemma har ont i hela kroppen o huvudvärk har kännslan om att jag har feber-.- men dt har jag inte... men inte ska man chilla hela dagen:P drar o träffar min älskade elin ivarsson<3 får se vad vi hittar på men vad vi än gör så har vi sjukt kul:P du är en underbar vän<33 ja jag ska ju ingäntligen praoa idag men när man har så ont i kroppen kan man ändå inte göra något-.- så känns lite dumt o gå dit då... men i morgon hoppas jag på att jag mår bätre:) vet ni jag kom nyss på att dt är bara 9dagar kvar till två års dag med karpaccio<33 o då blire tävla så hoppas dt blir en bra dag:P minns den dagen då jag hämmtade henne tänker på dt sjukt ofta att dt känns som om dt var igår!<3 jaha vad händer i helgen? för mig vet jag inte men hoppas på att något ska dyka upp:P har ingen lust att vara hemma... dt är ju så sjukt trist:/ nae men hörs senare idag<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0