hej igen:)

Heejsann<333

jaha en dag utan dig min älskade mobil jag saknar dig varje timme letar jag efter dig men sen kommer jag på att du är någon stanns där jag inte är-.- hjälper inte av att jenni sitter o messar... ne men på lunchen somnade jag o mikaela dt va skönt men gud va trött jag va när jag vaknade dt var ju någon som väkte mig igår kväll....:@ ne fy ska ta livet fårn mig.. pallar inte med att inte få göra något:/ jag vill inte va någon tråkig pluggis som sitter hemma om dagarna o pluggar... vet att dt handlar om framtiden men ska jag ha ett faukig liv bara för att framtiden som kanske inte finns jag lever nu vem vet jag kanske dör i morgon men vem bryr sig?? ne fy jag pallar inte livet just nu....

ne men snart blire la att åka till stallet o rida min Ponny:)

 


Kommentarer
Postat av: Jen

åh söt häst :)

2011-11-17 @ 21:59:01
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0