hejsan svejsan dt va länge sen:P

heej lovet har varit as nice :)

i måndags var min fina tjej o jag på hoppträning o hon var i någon annan värld men vi hoppade små skutt hinder så att hon bara fick galopera på i bra tempo och chilla lite:) men i markabetet var hon jätte duktig och bra form:D sen i tisdags så hämmtade vi spån o sen tror jag att jag va med elin:P men i onsdags så var jag uppe tidigt i stallet o red min underbara polle:D sen  så åkte jag till elin o sedan vidare hem och byta om sedan ner till stan o chilla med elin:) sen kom tor o oliver till mjölby as nice hade vi hela kvällen sen typ någon gång åkte vi hem till mig och kollade film o då kom elin o felicia med:D as nice men sen åkte dom så dt blev chilla sen vid typ halv 11 så gick vi ner till stationen och sen  gick jag hem medans dom åkte hem :) Torsdag blev dt stallet o rida min underbara prinsesa lite eller jävlit pigg var hon:P sen åkte jag hem sedan klippte jag mig -.- inget hår kvar... men sedan åkte jag till mantorp o träffatde tor o oliver sedan kom elin:D blev chilla hos oliver sedan pizzerian sedan till gårn sen typ fika hos oliver sedan kollade vi på film:) as nice kväll barre:D fredag ullared... hittade lite saker iaf:D sen hem o fixa pollen inför tävling :D sen sova:P


Resultat!<3

L:B-
kännde på fram hoppningen att hon var sjukt fin och mycker power i sig:D inne på banan va hon jätte fin kom lite fel på 3.an men inget som man kunde göra mkt bätre :P i omhoppningen kom vi i under tempo på 11.an men annars va hon ju assa fin love you!! 0+4fel 5.a:D

L:A- på fram hoppningen var dt en stresad häst så chicco blev helt galen o hoppade på stället o ville inte gå fram o rättade sig inte i språnget så jag gick ut med henne och skrittade sedan lite galop o flyttade henne i sidan lite kännde att hon var lydig när jag kom in på banan o jävlit mkt power i henne :) men fick rida henne så att galopen vart stor o graftfull och gud vilka språng hon fick till! rundan var fan bästa på länge ungefär som föra L:A rundan bara att den här va nolla och vi kom 2.a jag som bara red för en nollaxD älskar dig darling!!<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0