kännslan när du är här är dt bästa jag har...<3

tjaaaa<3333333

ja dagen har la varit okej men just nu är dt la inte dt bästa stämningen här hemma-.- som vanligt... ne men idag har jag ju varit på praon åkte lite senare så vi behövde inte gå:D i morgon äre sista dagen på praon känns både bra o dårligt vi hade fan dt jävlit bra där inte gör vi något jobbig bara dt vanliga :P har fan kul lite då och då:) o livet utan mobil är ju bara så mysigtxD tur att man har en fin vän som kan messa mina fina vänner:) ja ni snart helg o vad händer jo ni vet fan inte mkt mer än att jag ska tävla på lördag o sen får man la hitta på något:) haha sitter med både min o pappas dartor här:P nörd som jag är;) men sen red jag min underbara polle hon kan fan få än att glömma allt skit i livet..-.-  dt är tur att du finns karpaccio!<3 imorgon blir la en chill kväll hemma o sova så att man har någon hjärna på lördag;) ne nu ska jqag spela:PPPPpppPPpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0