matte sugeeeeer!!-.-

tjaaa<33

sitter o pluggar matte har prov idag-.- känns inte bra... fattar inte ett skit-.- fast ett litet G kanske man kan få:D jaha ja ni vad gjorde jag igår jo jag va i skolan o pluggade;) men idroten dissade jag:P men orka dansa men sen skulle vi inte göra dt -.- så nu måste jag dansa... :@ men ja iaf immorron ska vi va på kungshöga o kolla lite :P ne fyyy!! hatart.. men sen efter skolan blev dt plugga matte som jag gör nu med men sen när jag skulle sova blev dt att kolla lite på en film får la kolla klart på den idag:) men ska snart dra till skolisan;) just dt vi åker till åre v.7:DD så skoj älskar vintern massa snö o kallt i luften ja gud underbart:) fast sommarn är ju också älskad:) ne men jag älskar att åka skidor dt ska vara brant annars äre ju inte kul:PPP 

saknar mitt blonda hår!!-.-  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0