sorry bloggen att jag dödar dig:P

hehe tjoo<33

ja ni i fredags så blev dt en sabbis till stallet med elin och red den snabbis på en sjukt fin ponny<33 sen hem till mig typ fixade mig sedan vidare ner till stan och äta kebab sen träffade vi fina människor blev en chill kväll på stan as mysigt:) sen vid 12 åkte vi hem för papi ville ha hem mig :P elin sov hos mig as mysigt!<33 sen på lördagen så chillade elin och jag ner till stan och sedan blev dt kebab igen:P hehe fetta vi är då:P sen så åkte vi till stallet och fixade till tävlingen<33 as chillidill sen till stationen och vänta på tor :) sen chillade vi lite på stationen men sen åkte vi hem till mig och chillade as mysigt men sen typ vid 9 åkte elin hem så tor och jag kollade på en film lr jag typ halvsov:P va as trött:) sen så åkte tor hem typ 11 så skulle jag sova men somnade fan inte:P men sen så<3

Söndag- tävling

ja tävling va sjukt trött på morgonen och somnade nästan i bilen men humöret var på top känne att jag hade en grymt het ponny med mig vilket jag älskar<33 när vi kom fram så hade dom inte kommit långt på tävlingen men dt va ju lungt för då kunde jag halvsova lite:P tyker sjukt synd om folk som skaddar sig på tävling själv har jag ju inte gjort dt men kan tänka mig att dt är sjukt jobbit så tyker synd om er och hoppas att dt går bätre för er nästa gång <33 men för mig gick dt as bra iaf om man ska tänka på resultatet inte placerig:P

L:B- sjukt pigg och galen ponny som bara ville springa runt som en galning och så tykte hon att dt av lågt så lite lat va hon:P men nollade och var sjukt glad men i omhoppningen fick jag inte tag i henne efter hindrena så dt blev as långa vägar men skit samma hon var as fin<33

L:A- sjukt pigg i den här klassen med mig mkt finare!!! älskar när hon tar stora och luftiga språng! känned as lågt men fick en dårligt start för galopen var sjukt dålig till första hindret så dt åkte ner men sen var hon ju så jävla fin så jag glömmer nerslaget och tänker på dt nästa gång:P as nöjd med dagen!!<333


film kommer!<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0