Banbyggare:P

hej :P

nu tänker jag skriva lite om olika banbyggare. Jag tycker att dt är viktigt att man har lite koll på vad dt är för banbyggare som gör banan:P själv har jag mkt kolla på banbyggare och allt som hadlar om banor något som är jätte viktigt i sporten:P dt är samma sak som att man har koll på vad dressyr dummaren kollar efter:P men så klart ska jag börja med dom jag tycker är bra banbyggare inom reg nivå:P

Jens Hallberg: En banbyggare som har svåra banor viket jag gillar för då får chicco något att tänka på han har oftas med trippelbar och dt kan hända att trekombintion är med på L:an. tycker att han är en någa och bra banbyggare och myket duktig men han är som sakt en banbyggare som är ute efter fel på banan men jälv så tränar jag mkt på såna baner som han lägger. han la banan i t.ex vimmerby, gamelby, brokind

Victoria Lundberg: En banbyggare som kan lägge lite konstiga och ibland mkt svåra banor. Kräver att man har rutin och koll på sin häst. Hon kan ibland har riktigt snälla banor med så svårehelter som han inte ser när man går banan dt kan vara konstiga viklar och konstiga avstånd och så men anras tycket jag att hon är en riktigt bra banbyggare som ni förstår så gillar jag svåra banor . Hon la banan i t.ex Norrköpings fältrittklubb, skogslotten tror hon brukat lägga i söderköping.

Sara Brink: Tycker hon lägger lite lättare banor. Och snälla svägar men omhoppnigen brukar vara lite klurigare tycker jag iaf. Hon la banan i t.ex Matorp

Lars-Erik Jakobsson: Brukar inte va som mkt hinder ine på banan. tycker att han gör lite lagom svåra banor och en bra banbyggare tycker jag. har inte ridigt så många banor som han har byggt. han la banan i t.ex tollstad 

___________________________________________________________________________________


12/9-2011

heeej<33

i dag har dt varit skola och den va la helt okeej:) bakade en äppelkaka blen ganska bra. och vaniljsåsen blev inte lika bra hehe smakade inte vanilj alls jävlit dåligt resept:/ men jaja:P anars va skolan trist:P men sen blev dt hem och chilla i sofan hehexD men sen när mami kom hem så fick jag veta att lisa har komit hem från sjukhuset vilket är jätte bra hoppas allt blir bra nu <33 men sen blev dt stallet och där fixade jag först stallet sen blev dt fixa lite med hindrena och sedan ta in chicco som hjälpe till med hindrene hehe hon putade ner bommarna med nosen;P bus ponny. men sen fick hon hänga med in och jag borstade och la på sadel och tränsade henne och hon var snäll som varligt<3 sen red jag lite i hagen sen så hoppade jag kombitanosenen som var 7meter och hon rev inte hoppade i båda galoperna och hon var så fin!! och så hoppade jag trippelbar och sen recke som hon rev på L:an i brokind och inte en riving fan va duktig hon är puss gumman<3333333 älskar min ponny!!! sen så red jag ett var på tarvslingan och hon var jätte pigg:P och nu har man pluggat och ska hoppa in i duschen<3

ha dt så bra<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0