Brokind <3

tjoo<33

idag blev dt ju så på morgonen kom vet i fan vad dt heter men hon kollade upp molle och max och dom fick nålar i rumpan och chicco blev jätte stresad av dt så när vi kom till tävlingen var hon inte sig själv men sjukt fin var hon iaf!!<33 i L:bn så var hon jätte fin i grunden och så fattarde hon inte vad jag menade för jag ville att hon skulle gå inanför en sak men dt fattade inte hon och hoppar typ över dt:P så jag kommer i obalans och vi kommer helt fel på hindret och dt blev ett ner men dt gör inget hon var så sjukt fin anadrs:) i L:an så var hon så jävla stark och bara drog för mig så två ner men va fan hon hoppade assa fint på alla andra hinder som vi kom rätt på;D så nöjd fasst inte med mig för jag kunde ha varit lite snabbare med förhålningenrna men jaja dt var ju första inomhus för hösten:) och hon var jätte duktig!!<3333

imorgon drar man en sväng till rappestad och jusst dt emma här här så skoj<333

Film:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0