dålig på att blogga:/

tjo<33

idag har man ju såklart varit i skolan på elevensval fick vi starta en blogg hehe för dt vet jag ju inte hur man gör:P men iaf så filmade vi lite och fotade:)) mkt skratt...<33 sen blev dt lite plugg och stallet och red en helt underbar ponny!! hoppade trekombination på 125 cm och gud va fin hon var!!! älskar min ponny!!! fan vilken trist helg dt blir för eken är inställd-.- men jenni kanse kan va i helgen så får vi hitta på något kul!<33 men igår blev dt plugg hela dagen sen hade jag så jävla ont i huvudet vilket jag har nu med men chillat har jag gjort men ändå är man så jävla trött:/ ogillas!!! men ja iaf så ska jag chilla och plugga nu och duschen väntar;P ne men gud va trött jag är kan inte bara skolan ta och dra?? pallar inte allt jävla plugg!!!  familjen kollar på palarmentet:P men iaf så har mami anmält mig till skogslotten hoppas alla fina människor ska ditt och tävla:P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0